Meditaţie în miez de zi + La mulţi ani Jurnal TV

Mi-am dorit atît de mult să-mi fac un blog! La început dădeam vina pe piticul meu care-mi răpeşte timpul, apoi î uite că a apărut şi timpul, dar, vezi doamne, că pe lîngă tip atîtea îţi mai trebuie. Ca de exemplu tupeul de a putea scrie despre magazinele proaspăt vizitate, prieteniile recent stricate, localurile numai ce vizitate şi bucatele pe care nu  nu le pui în gură pentru că îngraşă, deshidratează şi nu-s la modă. Pînă a avea blog, am vrut despre atîtea lucruri să scriu şi acum…nimic nu mi se pare interesant. Eu fac parte din categoria oamenilor care calca pe aceeaşi grebla de mai multe ori – nu mă învăţ niciodată minte să n-am încredre în oameni, să nu mă las copleşită de emoţii, nu pot să mint ca să obţin ceva, nu pot să am două feţe si… cel mai trist astea sunt astazi calităţi absolut necesare pentru a reuşi în viaţă.

Ieri urmăream cu atîtea emoţii ziua de naştere a postului Jurnal TV. La Mulţi ani! Frumos, simplu, stilat şi cu atîta entuziasm. Mi-am amintit de începuturile Matinalului de la Moldova 1 şi am găsit atîtea tangenţe comune. Eram şi noi atît de entuziasmaţi şi-n comparaţie cu jurnaliştii de la  Jurnal TV, mai şi lucram pe degeaba! Dar ce conteaza banii cînd munceşti în numele unei idei. Toţi spuneau că suntem o televiziune aparte în alta televiziune.  Ieşeam din casă la ora 4.30 şi ma întorceam pe la 8 seara. Eram plină de imaginaţie şi credeam că asta o să dureze o veşnicie, dar n-a fost să fie. A durat chiar mai puţin decît m-aş fi aşteptat. A aparut invidia şi ceva de genul „Eu te-am făcut, eu te omor”!, tipic moldovenesc! Peştele de la cap se strică şi al nostru miroase urît de multă vreme, ca şi totul, dealtfel, în Dealul Schinoasei. Aşa că le doresc jurnaliştilor de la Jurnal TV să rămînă la fel de proaspeţi cum sunt acum, la fel de inventivi şi la fel de optimişti! Vă invidiez şi vă rămîn un fidel telespecator aît timp cît n-o să faceţi calapoade după care să ştămpuiţi emisiuni şi curve ca să placeţi tuturor!

 

Lasă un comentariu